loading...
همه چی دانلود

hamedreza بازدید : 16 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

اس ام اس های تیکه دار خرداد ۹۲

اس ام اس های تیکه دار خرداد ۹۲


مواظبم باشید ، دست هایم را بگیرید
می گویند آلزایمر گرفته ام اما من فقط دنیایتان را نمی شناسم !
.
.
.
آرام میروم ، آنچنان آرام که ندانی کی‌ رفته ام اما وقتی‌ جای خالیه مرا ببینی‌ آنچنان سخت رفته ام که تمام عمر زمان رفتنم را فراموش نکنی !
.
.
.
تو سکوت می کنی
فریاد زمانم را نمی شنوی !
یک روز من سکوت خواهم کرد !
تو آن روز
برای اولین بار
مفهوم “دیر شدن ” را خواهی فهمید !!
آنقدر مدارا کرده‌ام , که دیگر مدارا عادتم شده …
وقتی‌ خیلی‌ نرم شدی , همه تو را خمّ میکنند …
.
.
.
 ادامه اس ام اس ها در ادامه مطلب



برچسب‌ها اس ام اس: تیکه دار« اس ام اس تیکه دار« پیامک تیکه دار

+ نوشته شده در :شنبه چهارم خرداد 1392،ساعت :10:32، توسط:اس ام اس 
لطفا در مورد این اس ام اس و پیامک ها نظر بزارید" نظر به اس ام اس ها

اس ام اس تبریک روز پدر و روز مرد

اس ام اس تبریک روز پدر و روز مرد


ای پدر ای بهترین آهنگ زیبای غزل

ای پدر ای سرزمین پای و عشق زحل

ای پدر ای مهربان سر افراز زندگی

نام جاوید تو ماند بر زمین و زندگی

پدرعزیزم روزت مبارک

.

.

.

پدر جان ، با یک دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم

و پیشانی بر خاک می گذارم و خداوند را شکر می کنم

که فرزند انسان بزرگ و وارسته ای چون شما هستم

پدر جان عاشقانه دوستت دارم و دستانت را میبوسم . . .

.

.

.

روز مرد , روز سبیل , روز اشرف مخلوفات بر همه سبیل داران

و همینطور بر جامعه ذلیل نساء مبارک باد.

باشد که بیش از پیش شاهد آقایی و سروری مردان باشیم !

.

.

.

ادامه اس ام اس ها در ادامه مطلب


برچسب‌ها اس ام اس: اس ام اس روز مرد« پیامک روز مرد« اس ام اس روز پدر« پیامک روز پدر« اس ام اس روز همسر

+ نوشته شده در :جمعه سوم خرداد 1392،ساعت :10:38، توسط:اس ام اس 
لطفا در مورد این اس ام اس و پیامک ها نظر بزارید" نظر به اس ام اس ها

اس ام اس خنده دار خرداد ۹۲ – سری سوم

اس ام اس خنده دار خرداد ۹۲ – سری سوم



یارو از ماشین پیاده میشه که درو ماشینو برا زنش باز کنه

زنش گفت : فدات شم بعضی کارات خیلی رمانتیکه ..

یارو گفت : ….. نزن ، در ماشین خرابه فقط از بیرون باز میشه !

.


میگن آرامش یعنی هروقت قهر کنی ، مطمئن باشی کسی جاتو نمی گیره

ما که تا یه عشوه اومدیم طرف عروسی کرد رفت !

.
.

اس ام اس خنده دار

.

.

میدونستین بزرگترین ریسکی که یه پدر مادر میتونن موقع تولد دخترشون بکنن

اینه که اسمشو بذارن زیبا !

.

.

.

ادامه اس ام اس ها در ادامه مطلب



برچسب‌ها اس ام اس: اس ام اس خنده دار« اس ام اس خنده دار جدید« اس ام اس خرداد 92« پیامک خنده دار

+ نوشته شده در :جمعه سوم خرداد 1392،ساعت :10:31، توسط:اس ام اس 
لطفا در مورد این اس ام اس و پیامک ها نظر بزارید" نظر به اس ام اس ها

سری جدید اس ام اس فک و فامیل داریم

سری جدید اس ام اس فک و فامیل داریم


آقا برامون خاسگار اومده بود این مامانمون جلو مادر پسره هعععی داش تریف مارو میکرد که آره من دخترم دکتره از هر انگشتش یه هنر میباره و همش سرش تو درس بوده و اهل هیچی نیست و … منم خرمرگ شده بودم سرخیده بودم سرم پایین بود یهو نه گذاشت نه برداشت گفت:
ولی حاج خانوم! من از دروغ بدم میاد آشپزیش افتضاااااححححه!
منو میگی؟ زنه که رفت بش میگم : مامان این چی بود گفتی؟
برگشته میگه : حقوق پسره کم بود گفتم بذا بنده خداها امید نبندن ما که تورو نمیدیم!
من:
مامانم:
خو مادر من ! منو چرا ضایه میکنی؟؟؟!! پسر کصصصصصصصافط اونو ضایه کن!
فک و فامیله داریم ما؟

••••••••••••••••••••••••

هف هش ساله که بودم تو یه مهمونی که تمام فک و فامیل توش بودن ، داییم بهم گفت حمید میتونی بیست بار تند و پشت سرهم بگی ( غم الا )
آقا ماهم ساده ، شروع کردیم به گفتن ، دیدیم همه از خنده با گلای قالی یکی شدن !
ماهم فکر کردیم ملت خوششون اومده که بدون غلط وتندتند داریم میگیم ، تا آخر گفتیم ، هنوزم که هنوزه بعضی از این فامیلا ما رو می بینن ، میگن چطوری الاغه !!!
ینی یه همچین بچه ساده و بی غل و غشی بودم من !

••••••••••••••••••••••••

دیروز عمل داشتم ؛ کل اعضای خانواده ام اصرار پشت اصرار ما میخواییم بیایم !
خلاصه ۴تایی رفتیم یه بینی عمل کنیم ،
بعد تو کلینیک همه چنبره زده بودن رو کمپوت و آبمیوه های من !
منم رسما نقش ساقه ی کرفس رو ایفا میکردم !
هیچکی نبود یه لیوان آب بده دست ما !
توی اون فضا واقعا قطرات عشق بود که می چکید !!!
فک و فامیله داریم ما ؟!!

••••••••••••••••••••••••

  ادامه اس ام اس ها در ادامه مطلب


برچسب‌ها اس ام اس: اس ام اس فک و فامیل« پیامک فک و فامیل« فک و فامیل« جملات فک و فامیل

+ نوشته شده در :پنجشنبه دوم خرداد 1392،ساعت :11:32، توسط:اس ام اس 
لطفا در مورد این اس ام اس و پیامک ها نظر بزارید" نظر به اس ام اس ها

مجموعه جدیدترین اس ام اس های روز پدر

مجموعه جدیدترین اس ام اس های روز پدر


بابا جونمی ، عمرمی ، قلبمی دوستت دارم

به شما افتخار می کنم
امید که سایه شما تا ابد بر سر ما باشد
پدر جان روزت مبارک

.

.
اس ام اس روز پدر

.

.

فقط می توانم بگویم دوستت دارم و از دور میبوسمت
.
.

اس ام اس تبریک روز پدر

.

.

پدر جان نگاه مهربان و صدای دلنشینت همیشه مرحم دل من در این غربت است
بدان که برای من بهترینی
روز پدر مبارک باد
.
.

اس ام اس روز پدر

.

.

می دونی فرق روز پدر با روز مادر چیه ؟
روز مادر طلافروشی ها شلوغ می شه
اما روز پدر جوراب فروشی ها
می دونی شباهتشون چیه ؟
پول هر دو از جیب بابا میره


برای دیدن بقیه اس ام اس ها اینجا کلیک کنید



+ نوشته شده در :چهارشنبه یکم خرداد 1392،ساعت :17:13، توسط:اس ام اس 
لطفا در مورد این اس ام اس و پیامک ها نظر بزارید" نظر به اس ام اس ها

اس ام اس تبریک روز مرد جدید

 اس ام اس تبریک روز مرد جدید


 دست های پر توانت ، همیشه بزرگ ترین حامی زندگی ام بوده و آغوش امن تو بهترین جا برای فراموشی غم های زندگیم . روزت مبارک مرد زندگیم ، دوستت دارم . . .

.

.

اس ام اس روز مرد

.

.

همسر عزیزم ، باش و با بودنت باعث بودن من باش . . .
روزت مبارک

.

.

پیامک روز مرد

.

.

خوش‌ آهنگ‌ ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و صبورت . . .
روزِ به اوج نشستنت مبارک . . .

.

.

اس ام اس جدید روز مرد

.

.

ادامه اس ام اس ها در ادامه مطلب



برچسب‌ها اس ام اس: اس ام اس روز مرد« پیامک روز مرد« اس ام اس تبریک روز مرد« پیامک تبریک روز مرد« اس ام اس جدید

+ نوشته شده در :چهارشنبه یکم خرداد 1392،ساعت :11:16، توسط:اس ام اس 
لطفا در مورد این اس ام اس و پیامک ها نظر بزارید" نظر به اس ام اس ها

اس ام اس انگلیسی روز مرد با ترجمه فارسی

اس ام اس انگلیسی روز مرد با ترجمه فارسی 

 I love my EYES when u look into them
I love my NAME when u say it
I love my HEART when u love it
I love my LIFE when u are in it
Happy Man's Day

چشامو وقتی تو بهشون نگاه میکنی دوست دارم،
اسممو وقتی دوست دارم که تو صداش میکنی،
قلبمو وقتی دوست دارم که تو دوسش داشته باشی،
زندگیم رو وقتی دوست دارم که تو توش هستی . . .
روز مرد مبارک

.

.

اس ام اس روز مرد

.

.

The words are easy when the language is LOVE
See !
I love the y
i love the o
i love the u
put them together
Happy Man's Day

وقتی زبانمون زبان عشق باشه کلمات خیلی ساده میشن!
نگاه کن؛
من Y رو دوست دارم
من O رو دوست دارم
من U رو دوست دارم!
حالا اینارو بزار کنار هم . . .
روز مرد مبارک

.

.

پیامک روز مرد

.

.

ادامه اس ام اس ها در ادامه مطلب



برچسب‌ها اس ام اس: روز مرد« اس ام اس روز مرد« پیامک روز مرد« جملات روز مرد« اس ام اس تبریک روز مرد

+ نوشته شده در :سه شنبه سی و یکم اردیبهشت 1392،ساعت :12:53، توسط:اس ام اس 
لطفا در مورد این اس ام اس و پیامک ها نظر بزارید" نظر به اس ام اس ها

اس ام اس خنده دار دکتری

اس ام اس خنده دار دکتری


طرف رفت داروخانه گفت: آقا یک شیشه داروی تقویت مو بدید.
داروخانه چی پرسید بزرگ یا کوچیک؟
طرف جواب داد : نه کوچیکشو بدید، من اصلا از موی بلند خوشم نمیآد


دکتر:« متأسفانه چشم شما دوربین شده.» حیف نون : «آخ جان! پس می توانم یک حلقه فیلم بیندازم توش و چند تا عکس بگیرم.»

ـــــــــــــــــــــــــ اس ام اس خنده دار پزشکی ـــــــــــــــــــــــــ

مردی به مطب پزشک رفت و گفت: «آقای دکتر! چند وقتی است که بیماری فراموشی گرفته ام. چه کار کنم؟» پزشک:« اول بهتر است تا فراموش نکرده ای، ویزیت مرا بدهی.»

ـــــــــــــــــــــــــ جوک های خنده دار پزشکی ـــــــــــــــــــــــــ

ادامه اس ام اس ها در ادامه مطلب



برچسب‌ها اس ام اس: اس ام اس خنده دار« پیامک خنده دار« اس ام اس خنده دار پزشکی« پیامک خنده دار دکتری« جک خنده دار دکتری

+ نوشته شده در :سه شنبه سی و یکم اردیبهشت 1392،ساعت :12:40، توسط:اس ام اس 
لطفا در مورد این اس ام اس و پیامک ها نظر بزارید" نظر به اس ام اس ها

اس ام اس معذرت خواهی

اس ام اس معذرت خواهی


منو ببخش تنهام نزار ، برای آخرین بار
تنهام نزار ، بی من نرو ، نگو خدانگهدار
.
.
اس ام اس جدید معذرت خواهی
.
.
اینقدر نگو : اگه ببخشم کوچک می شوم ، اگه با گذشت کردن کسی کوچک می شد ، خدا اینقدر بزرگ نبود
.
.
اس ام اس معذرت خواهی
.
.
برام بمون ، بهونه باش برای دل سپرد/نزار که آرزوم بشه یه روزی بی تو مردن
.
.
پیامک معذرت خواهی
.
.
منو ببخش که درخشیدی و من چشمامو بستم
منو بخشیدی و من چشمامو بستم
تو به پای من نشستی و جدا از تو نشستم
که نیاوردی به روم هر جا دلت رو می شکستم
منو ببخش ، منو ببخش


برچسب‌ها اس ام اس: اس ام اس جدید معذرت خواهی« پیامک معذرت خواهی« معذرت خواهی« جملات معذرت خواهی

+ نوشته شده در :دوشنبه سی ام اردیبهشت 1392،ساعت :16:20، توسط:اس ام اس 
لطفا در مورد این اس ام اس و پیامک ها نظر بزارید" نظر به اس ام اس ها

اس ام اس خنده دار حیوانات

اس ام اس خنده دار حیوانات

جوک های خنده دار و بانمک با موضوع حیوانات

به یک پاندا میگن بزرگترین آرزویی که داری چیه میگه عکس رنگی بگیرم
.

.

اس ام اس خنده دار حیوانات

.

.
قورباغه وزنبور با هم ازدواج میکنند قورباغه میگه قوقوقوقوقوقوربونت برم زنبور میگه وظ وظ وظ وظ وظ وظ وظیفته
.

.

پیامک خند دار حیوانات

.

.
یک کلاغ با یه زرافه عروسی می کنه بچشون کلافه می شه
.

.

جملات خنده دار حیوانات

.

.
ادامه اس ام اس ها در ادامه مطلب



برچسب‌ها اس ام اس: اس ام اس خنده دار« پیامک خنده دار« اس ام اس حیوانات« پیامک خنده دار حیوانات« جک حیوانات

+ نوشته شده در :دوشنبه سی ام اردیبهشت 1392،ساعت :16:7، توسط:اس ام اس 
لطفا در مورد این اس ام اس و پیامک ها نظر بزارید" نظر به اس ام اس ها

اس ام اس ایام امتحانات دانشجو ها

اس ام اس ایام امتحانات دانشجو ها


انقدر بدم میاد یکی موقع درس خوندن بیدارم کنه
.
.
اس ام اس امتحانات
.
.
بعضیا آبروو هرچی دانشجووئه بردن
نه مشرووط میشن ، نه درسی رو می افتن ، حتی حذف هم نمیکنن
خجالت داره
.
.
اس ام اس ایام امتحانات
.
.
امروز سر جلسه امتحان
از ۵ تا سوال استاد، زیر ۲ تاش کامنت گذاشتم و ۳ تای دیگه را هم فقط لایک کردم
.
.
اس ام اس دانشجویان
.
.
ادامه اس ام اس ها در ادامه مطلب


برچسب‌ها اس ام اس: اس ام اس ایام امتحانات« پیامک امتحانات« پیامک امتحان« اس ام اس امتحان« اس ام اس روز امتحان دانشجویان

+ نوشته شده در :دوشنبه سی ام اردیبهشت 1392،ساعت :15:51، توسط:اس ام اس 
لطفا در مورد این اس ام اس و پیامک ها نظر بزارید" نظر به اس ام اس ها

اس ام اس خنده دار خرداد ماه ۹۲

اس ام اس خنده دار خرداد ماه ۹۲




میگن آرامش یعنی هروقت قهر کنی ، مطمئن باشی کسی جاتو نمی گیره

ما که تا یه عشوه اومدیم طرف عروسی کرد رفت !

.

.

.

میدونستین بزرگترین ریسکی که یه پدر مادر میتونن موقع تولد دخترشون بکنن

اینه که اسمشو بذارن زیبا !

.

.

.

ادامه اس ام اس ها در ادامه مطلب



برچسب‌ها اس ام اس: اس ام اس خنده دار« پیامک خنده دار« اس ام اس خندهدار« اس ام اس خنده دار 92« اس ام اس خرداد 92

+ نوشته شده در :دوشنبه سی ام اردیبهشت 1392،ساعت :11:7، توسط:اس ام اس 
لطفا در مورد این اس ام اس و پیامک ها نظر بزارید" نظر به اس ام اس ها

اس ام اس تسلیت امام خمینی خرداد ۹۲

اس ام اس تسلیت امام خمینی (ره) خرداد ۹۲


با رفتن تو ترانه بی‏مفهوم است

منظومه عاشقانه بی‏مفهوم است

باید که چو ابر روز و شب گریه کنیم

لبخند در این زمانه بی‏مفهوم است

.

.

تا از تن تبدار زمین روح خدا رفت / بالندگی از همت عنقایی ما رفت

آن ابر که گل هم قدم بارش او بود / سیراب نکرده عطش دشت، چرا رفت؟

.

پیامک تسلیت امام خمینی

.

ادامه اس ام اس ها در ادامه مطلب


برچسب‌ها اس ام اس: اس ام اس تسلیت امام خمینی« پیامک تسلیت امام خمینی« جملات تسلیت امام خمینی« تسلیت امام خمینی




بازدید : 2

شنبه 04 خرداد 1392 | 10:53 | نویسنده : azr

وقـتـی یـه آدمـی تـرکـت کـرد و رفـت..
حـتـی اگـه تـمـام زنـدگـیـت پـُر بـاشـه از ردِ پـاش..
بـایـد بـذاری بـره...
اگـه دلـش بـاهـات بـود، هـیـچ قـدرتـی نـمـی تـونـسـت وادارش کـنـه بـه رفـتـن !

فرستنده : D$D$D


وای روز مادر وروز پدر / جدم از ناراحتی آید به در / روز مادریک النگومیدهم / زن دهد جواب روز پدر / تازه پول دومی هم ز من / می ستاند از طریق گل پسر / قیمت جوراب من هم لا جرم / از النگو هست قدری بیشتر

فرستنده : طاها 91


" ویـــژه مـــســـیـــحـــا "
عـــاشــقِ اونـــایــیــم کـــه مـــیـــگـــن عـــشــق چــیــه بــابــا ، ایـــن بــچــه بــازیــا چــیــه دیــگــه ...
ولـــی وقــتـــی تــنــهــایــی مــیــان 4جــوک یـــه راســتـــ مــیـــرن ســُـراغِ عــاشــقــانــه هــای
کــیــانُ و حــبــیــبــُــ و..... تــازه نـــَــتـــنـــهـــا لــایــک مــیــزنــن ، گــریــه ام مــیــکــنــنـــ ...
آخـــه لــجــبــازیــــ تـــا کــی عــزیــز دِلـَـمـــــ ^__^ .......
لــایــکـــ = ایـــجــوریـــا....

فرستنده : مـسـیـحا G1.Killer


با مخاطب خاصم می حرفیدم یه خاطره خنده دار بهش گفتم برگشت گفت خیلی خری...
منم گفتم عزیزم تو هم خیلی گاوی...نمیدونم چرا چند وقته دیگه زنگ نمیزنه یعنی ناراحت شده...
لایک:چیزی نگفتی که ناراحت بشه!!!

فرستنده : mojtaba13


دقت کردین اینایی که میان 4جوک و فقط دو صفحه اول رو میخونن ، همونایین که وقتی سر امتحان ازشون تقلب میخوایم ، فقط دو خط اول جوابو میگن بهمون...!

فرستنده : رضوانه ، موجودی عجیب الخلقه !!!


ای دوست از بهر فراغت به کجا سر بزنم
شوق دیدار تو دارم به کجا پر بزنم

فرستنده : من ناهار نخوردم


آقا کار مارو داشته باشین در روز پدر:
دیروز رفته بودیم خونه بابابزرگم اینا که کادوی روز پدرو بهش بدیم ، موقع رفتنم منم به جای اینکه بگم ایشالله همیشه زنده باشی ، گفتم ایشالله همیشه بابا باشی!!!
حالا یکی ندونه فکر میکنه قبلا مامان بوده!!!

فرستنده : رضوانه ، موجودی عجیب الخلقه !!!


حجت حق، از حریم حق، به امر حق عیان شد
روشن از نور رخش، ارض و سما، کون و مکان شد
خانه زاد حق ولادت یافت اندر خانه ی حق
حق به مرکز جا گرفت، باطل گریزان از میان شد

فرستنده : استاد مخ زنی


قــــدر لـحـظـه ها را بـــدان
زمـــانـی مـی رســد کــه تــــو دیـــگـر قــــادر نـــیستی بــگـویـی :
” جــــبـــران مــی کـــنم “

فرستنده : نرمین...


ﺯﻣﺎﻧﯽ ﺍﺯﻡ ﻣﯿﭙــﺮﺳﯿﺪﻥ ﺑــﺎﺑــﺎﯾﯽ ﺭﻭ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺩﻭﺱ ﺩﺍﺭﯼ ﯾﺎ ﻣـﺎﻣــﺎﻧﯽ؟ !
ﻣﻨــﻢ ﻣﯿﮕﻔﺘـﻢ ﻣﺎﻣﺎﻧــﯽ !!!
ﺑﯿــﭽﺎﺭﻩ ﭘﺪﺭﻡ ﯾﻪ ﻟﺒــﺨﻨﺪ ﺗﻠﺦ ﻣﯿﺰﺩ ﻭ ﺧﺠﺎﻟﺖ ﻣﻴﻜﺸﻴﺪ ﺟﻠــﻮ ﻫﻤﻪ :(
ﺍﻟــﺎﻥ ﻣﯿﻔﻬــﻤﻢ ﭘــﺪﺭ ﻫــﻢ ﻧﻪ ﺗﻨﻬــﺎ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﯼ ﻣــﺎﺩﺭ ﺑﻠــﮑﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ
ﺍﻭﻥ ﺯﺣﻤــﺖ ﻣﯿﮑــﺸﻪ ﻭ ﺧﺴﺘﻪ ﻣﻴﺸﺪ ﺗــﺎ ﺯﻥ ﻭ ﺑﭽﻪ ﺍﺵ ﺯﻧﺪﮔــﯽ
ﺧﻮﺑﯽ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷــﻦ ...
ﺑﻪ ﺳــــﻼﻣﺘــﯽ ﻫﻤــﻪ ﺑــﺎﺑــﺎﻫــﺎﯼ ﺯﺣﻤــﺖ کش♥♥♥

فرستنده : شـــــايـــــانـــــsh_m0


عشقي كه از يكطرف باش
صاحبدلان,در دل نكاه مي دارند
وخود برستان مايه ي آزار معشوق قرار مي دهند
‏(محمد ‏‏_ حجازي‏)‏

فرستنده : شب تنهايي خوب


كرفتاري عشق از اين است كه دو عاشق,
نه يكديكر را به يك جور دوست دارند ونه به يك اندازه
‏(محمد ‏‏_ حجازي‏)‏




فرستنده : شب تنهايي خوب


چقدر تلخه یه سنگه سرد و جاي دستای گرم و صورت بابات ببوسی و

بوی خاک مزارش اشکتو در بیاره

فرستنده : F.D.M


مــــــــیگما این خــــــــــــانوم صادقی واســـــــــــه ما محدودیـــــــــــــت 2 تایـــــــــــــــــی گذاشته واســــــــــــــه اینه که بچه ها درساشون رو بخونن یــــــــــــــــــــــــا خودش وقت کنه درســـــــــــــاشو بخونه عایا؟؟؟؟؟؟؟؟





بازدید : 1

شنبه 04 خرداد 1392 | 10:49 | نویسنده : azr
a




بازدید : 0
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام خواننده مورد علاقه شماست؟
    نظردرباره ی سایت؟
    کدام تیم مورد علاقه شماست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 188
  • بازدید کلی : 1,476